Balans opmaken (Jour Seize)

24 juli 2021 - Zuid-Holland, Nederland

Ochtendhumeur, beperkt tot 1x (ondergetekende miste eerste dag afstapje stapelbed)

Zonuren: dikke voldoende

Gemiste afslagen: ligt er aan wie je het vraagt, varieert van 0 tot 6…

Vlieguren, had meer mogen zijn

Leesuurtje: beperkt, was of gezellig, of slaaptijd

Lachuurtjes: 😄😄😄👍
Maar de echte balans (of resultaat) is toch dat we een paar mooie weken gehad hebben, het naar onze zin gehad hebben en weer veilig thuis zijn gekomen.🥳

Uiteraard is een klein dankwoord hier wel op zijn plaats.

De werkgevers omdat zij onze verlofkaart aanvragen goedkeurden en toko’s draaiende hielden tijdens onze afwezigheid.

De buurtjes en andere familie/ kennissen voor het onderhouden van plantjes en tuinen, en legen brievenbussen.

Laat, not least, de lezers van dit blog. Zonder jullie was dit reisverslag nooit tot stand gekomen.🤥🤥

En ga je zelf een keer op vakantie en wil je een ‘excuus’ (blog schrijven) hebben tijdens de afwas of boodschappen doen, kijk dan eens op reislogger https://www.reislogger.nl

Heel gebruiksvriendelijk, ook op mobiel met 1 vinger. Lees ik graag jouw blog….😉

Spel- en schrijffouten zijn voor mijn rekening.