Lattenbodem (Jour treize)

21 juli 2021 - Saint-Vincent-les-Forts, Frankrijk

Deze vakantie heb ik een stapelbed. De even dagen boven, oneven dagen beneden…🤪 Maar goed, gisteravond weer aan beklimming ladder begonnen. Deze keer leek het er op dat ik toch naar onderste bed verdaagde. Na grondig onderzoek van mijn bed bleek de lattenbodem kapot te zijn. Gat tussen 2 latjes werd steeds groter, met als gevolg dat ik bijna in vrije val terecht kwam.

Nog even uitvogelen of uitleg ‘sommier à lattes cassé’ (kapotte lattenbodem) bij eigenaar overkomt.

Nico had nog slimme idee de onderste lattenbodem om te ruilen, maar deze bleek ook aan vervanging toe te zijn.

Vandaag met stoeltjeslift bij Montclar naar topje berg gegaan. Leuke belevenis en heel mooi uitzicht. Terugrit voelde aan als para-stoeltjes-gliden. En dan te bedenken dat er mountainbikers zijn die naar beneden fietsen.😬

Mislukt bezoek supermarkt (gesloten), andere supermarkt was niet waar we dachten dat deze was… maar toch gevonden, beperkt assortiment, allegaartjes lunch gegeten (uiteindelijk een van de betere lunches.😋)

Inmiddels voorbereidingen aan het treffen voor terugkeer naar huis. Na lang zoeken hotel gevonden voor overnachting.

Koffers worden van lieverlee steeds voller gestopt. Gaat nog lastig worden, alles mee te krijgen. Misschien toch maar passagier hier laten? Volgens mij 4 gegadigden..🥳

@Edwin