Afsluiting of begin? (Jour huit)

16 juli 2021 - Saint-Vincent-les-Forts, Frankrijk

De cursusweek zit er weer op (afsluiting), maar misschien is het een begin van een vervolg. In Nederland gaan we (alsnog) de basislier opleiding volgen. Insteek was dit voor de vakantie te doen, maar dat was om verschillende redenen niet gelukt.
Daarnaast is er het plan volgend jaar (alsnog) naar Slovenië te gaan. Wie er meegaan, is nog de vraag. Getriggerd door dit blog en auditief beperkt? Laat van je horen via www.slakkenhuis.org

De vlucht naar startpunt was leuk, namelijk met stoeltjeslift voor de vliegers. Gemak dient de mens.😅
I. solo, en Nico een quatre vlucht.. Hoe noem je anders 2x een tandemvlucht op 1ochtend?Beentjes weer veilig op de grond, hoofd nog beetje in de wolken. Droomvlucht (solo) zat er vandaag niet in. Weergoden werkten net niet helemaal mee. Toch nog teveel wind, en nog steeds geldt safety first. Maar de solo gaat er komen, in Nederland, Slovenië of elders. Tijd zal het leren.
Naast de vele mooie ervaringen een leuk t-shirt gekregen van paraglidingschool Inferno met tekst ‘The sky is not the limit. It’s the destination’.

En zo is het maar net.🤩

De pizza’s….? Morgen meer…. Reservering zou gelukt moeten zijn, of niet, dat kan (hier) ook.

Zitten we morgen zonder cursus… maar mogen nog wel blijven in herberg. Marilou (gastvrouw herberg) kwam even langs bij ons appartement en moest hartelijk lachen toen ze onze waslijn zag hangen.

Met wat suggesties van Roland (vliegschool) en paar uurtjes googelen een voorlopige planning voor komende week gemaakt. En ja, planningen lopen altijd in het water. Sterker nog, dames willen raften…🛶 Gaan wij (Nico/Edwin) toch lekker naar een wijnproeverij.😜

Monaco staat ook op lijstje, immers vlakbij.. Wel een mailtje gestuurd naar [email protected] of we mogen komen… Nog even afwachten.
Rest van het programma? Wordt vervolgd.

@Edwin