Pizzaaaaa…. (Jour sept)

15 juli 2021 - Saint-Vincent-les-Forts, Frankrijk

De recyclebak heeft het maar druk. Lege waterflesjes afgewisseld met wijnflessen en dagelijks een vuilniszakje. Hotelwijntje (zie linkje) vanavond verder soldaat maken.

Lachebekje -Nico - heeft het prima naar zijn zin in de lucht (zie foto).  Wederom een mooie vlucht. Morgen tandemvlucht, of solo? Hij is er klaar voor.💪 Maar hangt ook van de wind af. Aan hem ligt het niet, heeft de kneepjes onder de knie (opzij, opzij, ik kom er aan…😉). Gekkigheid, hij is goed bezig!

Op de foto zie je een muts onder de helm, zelf had ik een haarband. Wij hoortoestel dragers hebben snel last van de wind. Vergelijk het met wind op de fiets, of als je rijdend met de auto je hoofd uit het raam steekt. Door de wind ruis zijn de aanwijzingen niet goed te volgen. Iets wat toch al net iets moeilijker is voor ons via een portofoon. Mutsje dempt ruis prima.👌

Zelf (Edwin) stond ik ook klaar voor een tandemvlucht, nog slecht 4 stapjes… Maar goed, voor een (mooie) afgrond kan elke stap er 1 te veel zijn. Nog even van het mooie uitzicht genoten, maar toch afgehaakt. En zo mag/ hoort het ook: voelt het niet goed, niet doen.

Na afloop ijsje gegeten en supermarkt doorgerend. Wel typisch, bij de een raak ik de rest kwijt (zie eerder blog), hier raakte ik karretje weer kwijt maar werd ik tijdig gevonden door Anja. Kan zijn dat ik volgende keer niet meer mee mag naar de supermarkt. Kassamedewerkster sprak mij ook al vermanend toe.😳 Mandje in de winkel laten.

Na gedane arbeid, tijd voor soepje. Tomatensoep, leek ons wel wat. Soupe de poisson zag er goed uit, zoals je op de foto ziet, veel rood, tomaatje. Maar de francofielen zitten al fronsend te lezen, bleek namelijk vissoep te zijn. Met liefde warm gemaakt, maar voor herhaling vatbaar? Niet echt….. Helaas was het een hamster aanbieding, we zijn er nog niet vanaf…

Maar straks eerst pizza!🥳

@Edwin

1. Pam:
    15 juli 2021
    Leukkkkk je verhalen!
    Geniet ze met ze allen en please be careful… maar dat jij (edwin) al 😅🤗👍🏼🙋🏻‍♀️