Rustdag (Jour dix)

18 juli 2021 - Saint-Vincent-les-Forts, Frankrijk

Supermarkt bezoek gisteren is goed gegaan, spaarkaart gelijk weer ingeleverd. Ze kwamen met minstens 3 big tassen en 1koelbox thuis. Als ik er ook niet bij ben …. 😉

Cascade (waterval) gevonden. Half uurtje rijden, heb je wat… Na eerst door google maps appel- en perengaard ingestuurd te zijn toch gevonden.
Over definitie waterval kan men discussiëren, douchekop bij mij thuis geeft meer water….

En wat is leuker op een rustdag (zondag) dan om voor 5 uur op te staan en naar de zonsopgang te kijken? Lekker in bed blijven liggen en nog eens omdraaien. Maar uitzicht was volgens (Anja, Merry en Nico) de moeite waard. En dat is zo als ik de video‘s en foto’s bekijk.🤩

Zijn inmiddels al week bezig met zoeken naar postzegels. Volgende keer maar vanuit Nederland meenemen. Ansichtkaart mist hokje (zie linkje hiervoor) voor postcode (5 in plaats van 6), nu maar afwachten of kaarten aankomen. Heb jij geen kaart gehad? Weet je nu hoe het komt.🤪

Zoals gisteren al gezegd, plannen wijzigen, ander natuurreservaat bezocht, al heb ik de indruk dat gehele provincie een natuurreservaat is. En waarom ook niet, het is hier mooi en de moeite waard goed te bewaken.
En zoals wel vaker, is er een korte en lange route, kwestie van borden lezen…🙄 Afijn, maar halve kilometer omgelopen, ruim 8 kilometer gewandeld. Leuke picknick plek gevonden, misschien voor morgen?!

En een goede raad voor degene die ook een keer met ‘..’ gaat wandelen, neem of een extra pak Tucjes mee, of niets.. Afijn, ze smaakten prima, maar als vrienden onder elkaar kun je een hoop kissebissen over de verdeling van een pakje kaakjes. Ach, eind goed, al goed, ik heb de laatste kaakjes opgegeten..😉

Fles wijn is goedgekeurd, al valt het nog niet mee qua puntenverdeling toekennen. Maar we gaan er met top tien lijst 🍷wel uitkomen. Nog 3 te gaan….😜

@Edwin

Van reisblog naar fotoboek