Hoogvlieger…. (Jour cinq)

13 juli 2021 - Saint-Vincent-les-Forts, Frankrijk

Vannacht al menig meter gevlogen, ging perfect. Zelfs de landing op 2 voeten. Was jammer dat het een droom bleek te zijn. Toch lekker geslapen.😴

Het ochtendhumeur van de overige snurkers varieerde van ‘ook een heel goede morgen tot grom, ben nog niet wakker’, noem geen namen, maar men kan ze zelf wel invullen.

Als gevolg van supermarkt bezoeken gisteren, vandaag ontbijt in eigen woonkamer. Gelukkig morgen weer ontbijt van hotel.😉 Bleef bezig, kun je de boter aangeven, de pasta, de kaasschaaf, de …. etc. Had wel lekker bakje koffie, niet gek, zelf gezet.

Het weer was wat mistig, zoals dat in de bergen kan zijn. Zo zie je de kerktoren nog, zo zie bijna geen hand voor ogen. Maar instructeurs wisten dat veldje van gisteren (wel) mooi weer had. Ging cursus toch door.🥳

In de ochtend herhaling van gisteren, maar dan met meer succesjes. Al doende leert men.

De theorie in het kort: https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Parapente

De eerste blessures zijn inmiddels ook opgelopen. Gelukkig niet zo ernstig dat men niet meer mee kan helpen met de afwas. Toch beterschap toegewenst!

Nico had smaakte pakken. De wind ook. Kortom, hij ging flink de lucht in, maar dat was nog niet volgens schema. Moeten nog de beginselen van landen leren. Au. Weer met beide benen op de grond. Gevalletje wind uit de verkeerde hoek.

Na gisteren smakelijk eten gekregen te hebben van Anja als kok, vandaag prima hap van Merry & Nico. Morgen ben ik aan de beurt, maar gelukkig gaan we dan uit eten. Geluk voor mij, of overige eters, of allemaal, ben ik nog niet uit.🙃

Vandaag wasje gedraaid, vogelen met waslijn aanleggen. Uitkijken waar we lopen. Onderbroeken hangen gelukkig uit het zicht.🤪 En om onderbroeken-lol valt gelukkig te lachen.

@Edwin

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade